Vyhľadať
Close this search box.

Zopár najčastejšie kladených otázok a naše odpovede.

Prečo sme pre Vás spravili e-shop ?

Kvôli naším stálym zákazníkom a kvôli našim potencionálnym zákazníkom, ktorý nás ešte nenavštívili, ale naše veci sa im páčia.

Keďže na nasej značke už pracujeme viac nez dve desaťročia mnoho z Vás nás navštívilo z rôznych kútov Slovenska. Kúpili ste si u nás výrobok, s ktorým ste spokojná a naše kolekcie sa Vám páčia, ale nemáte možnosť nás už znovu navštíviť alebo by ste si kupovali častejšie, hlavne keď vidíte kopu nádherných vecí od nás na sociálnych sieťach. E-shop sme spravili hlavne kvôli Vám, aby ste aj vy mali možnosť si zakúpiť najnovšie kolekcie z našej predajne z pohodlia Vášho domova.

Samozrejme chceli sme osloviť aj našich budúcich zákazníkov. Ľudí, ktorý nás nenavštívili ešte ani raz, ale sledujú našu značku na sociálnych sieťach , alebo videli náš produkt na jednej z mnohých známych osobností, ktoré sa u nás obliekajú. Náš produkt ste si doteraz nekúpili , lebo nemáte možnosť navštíviť naše predajne. Tak tento e-shop je práve pre Vás, aby ste si aj Vy mohli kúpiť kvalitný slovenský výrobok.

Prečo neposielame veci na dobierku ?

Značka dF podľa nás patrí k tzv. „ luxusnej dostupnej“ móde . Napriek tomu sú to výrobky limitované ušité na Slovensku a z kvalitných materiálov, ktoré Vám vydržia veľmi dlho. Keďže naše výrobky majú určitú hodnotu myslíme si, že aj ich kúpu si musí človek zvážiť. Ako iné luxusné značky naše výrobky, preto zasielame len po ich zaplatení dopredu. História našej značky už viac ako 20 rokov a stovky spokojných klientov, sú zase zárukou pre Vás, že výrobok bude vyzerať presne ako na obrázku a za kvalitu ručia referencie našich stálych zákazníkov.

Má náš e-shop rovnaký výber ako naše kamenné predajne ?

Aspoň zo začiatku bude výber na našom e-shope limitovaný na kúsky, ktoré si myslíme sadnú ľahšie aj bez toho, aby ste si vec vyskúšali. Preto je ponuka nášho e-shopu limitovaná a ešte potrvá nejaký ten čas, pokiaľ dosiahne sortiment našich predajní. Niektoré produkty ako napríklad dlhé spoločenské šaty nebudú v e-shope vôbec, keďže si myslíme, že tie treba odskúšať osobne.

Ako často sa sortiment bude meniť ?

Na naše kamenné predajne dodávame nový tovar každý týždeň, keďže na e-shop musíme výrobky aj nafotiť budeme sa snažiť pridávať nové výrobky každé 3-4 týždne. Výrobky budeme z ponuky sťahovať po vypredaní zásob alebo pri zmene sezóny.

Prečo sa niektoré veci nedajú doobjednať?

Niektoré veci sa nedajú doobjednať, lebo pri výnimočných materiáloch v našich kolekciách našijeme len určité množstvo. Ďalším dôvodom, prečo sa niektoré veci už nebudú dať vôbec doobjednať je to, že vedome limitujeme množstvo vecí, ktoré chceme ušiť z určitého materiálu. Aj keď nešijeme len po jednom kuse tak sa snažíme, aby ste sa Vy, naše zákazníčky cítili výnimočne, a preto naše produkty našívame v limitovaných sériach a po určitom množstve ich už nenašívame. 

Prečo sú veci na objednávku a ako rýchlo ich môžeme očakávať ?

Veci našívame hlavne pre naše kamenné predajne a e-shop vnímame hlavne ako rozšírenie služieb pre našich stálych zákazníkov. Preto máme zatiaľ obmedzené zásoby a na sklade pre e-shop máme len po jednom kuse, ako v našich kamenných predajniach. Keď je niečo na objednávku znamená to, že danú vec stiahneme, z niektorej z našich predajní a celý proces trvá len o 2 pracovné dni dlhšie, než keď je produkt skladom. Napriek e-shopu sa snažíme zachovať výnimočnosť našich produktov a keď sa veci predajú tak ich už stiahneme z e-shopu úplne.

Prečo veci posielate a predávate len na Slovensku ?

Momentálne je náš e-shop vo fáze testovania . Slovenským zákazníkom rozumieme najlepšie a jedna z hlavných motivácii , prečo sme spustili e-shop je väčšia dostupnosť pre našu stálu klientelu,aby bola ešte stálejšia a mohla si kúpiť naše veci častejšie aj keď nemá cestu okolo našich kamenných predajní. Nevylučujeme, že budeme niekedy posielať veci aj k naším najbližším susedom , ale momentálne sa sústredíme na slovenské ženy.

Najnovšie články

História našej značky.

Písal sa rok 1995, keď sa Alojz Šimčisko rozhodol pokračovať v rodinnej tradícii zdedenej po krstnom otcovi

Výpredaj